Raiffeisen Bank: “Generatia de azi, niste aiuriti care nu mai cred in familie!”

Împarte ştirea cu prietenii tăi:

Dupa Coca-Cola e randul unei alte corporatii de renume care alege sa-si exprime orientarea in plina campanie a Referendumului pentru revizuirea Constitutiei din Romania in sensul definirii casatoriei ca uniune intre un barbat si o femeie.

Daca la Coca-Cola mesajul a fost unul subtil cu “same feeling” si cele sase sticlute pereche, doua cate doua, mesaj intampinat cu toata dragostea de comunitatea LGBT, in cazul celor de la Raiffeisen Bank avem de-a face cu un spot publicitar in toata regula care ruleaza in aceste zile pe YouTube intre doua piese ascultate.

Mesajul bancii austriece pentru romani e unul cat se poate de clar cand vine vorba de familie:

“Generatia de azi, niste aiuriti care nu mai cred in FAMILIE. Le pasa doar de ei!”

VIDEO aici: https://www.youtube.com/watch?v=_a7-GbolfwM

Si spun aceste vorbe in timp ce deruleaza imagini cu barbati, femei, copii si batrani, lasand impresia ca acestia sunt fericiti asa cum sunt, chiar daca nu formeaza o familie. Sunt fericiti ca are banca grija sa le acorde credit si casa. O “familie” minunata daca tinem cont ca “mariajul” intre un individ si banca se poate intinde pe cativa zeci de ani. Asta da relatie de durata!

Nu trebuie sa ne mire insa acest lucru, din moment ce boss-ul cel mare de la Raiffeisen s-a numarat printre protestatari la mitingul antiguvernamental din 5 februarie 2017

https://www.mediafax.ro/sport/seful-raiffeisen-romania-a-protestat-in-fata-guvernului-impreuna-cu-sotia-sa-directorul-maratonului-international-bucuresti-16150979

Sigur ca e doar o banala coincidenta ca insusi seful bancii care ne spune ca “generatia de azi nu mai crede in famiile” protesteaza cot la cot fix cu aceiasi oameni care boicoteaza Referendumul pentru…familie!

sursa foto:  Captura YouTube.com

Leave a Reply

Your email address will not be published.