Prelungirea contractului Telekom: pacaleala sau omisiune?

Împarte ştirea cu prietenii tăi:

Ma suna o domnisoara din partea Telekom sa-mi propuna prelungirea contractului actual, scadent undeva in primavara lui 2019. Mai avusesem parte de un asemenea apel prin aprilie si am refuzat, inspirat. De asta data insa m-am lasat atras in conversatie si, in cele din urma, mi-am dat acordul pentru prelungirea abonamentului pentru inca 24 de luni “atras” de reducerea de 3 euro/luna si cele 6 luni gratuite. Acestea cu promisiunea ca toate optiunile de care beneficiez in prezent vor ramane in picioare.

Toate bune si frumoase pana cand, la un moment dat intr-un moment de ragaz, incerc sa accesez HBO Go (pe care il am/aveam la pachetul de abonament Telekom) si aici intervine surpriza. Optiunea a fost dezactivata de indata de ce asa zisul nou abonament a intrat in vigoare! Say what?!

Da, chiar asa. Ce se intampla oamenilor in neregula cu voi? N-as vrea sa cred ca m-ati tras pe sfoara cu oferta promisa, din moment ce una dintre optiuni a zburat din abonament. Cred ca e totusi o eroare omeneasca si ca va fi indreptata.

Cel putin asa am primit promisiunea de la un reprezentant al departamentului comercial de la Telekom, care a operat o cerere telefonica de revenire a subsemnatului la pachetul initial, cu HBO Go inclus.

Iarasi, curios mi se pare ca prima modificare a putut fi facuta de indata, pe cand repararea a ceea ce eu consider a fi eroare se va face “in urmatoarele 2-3 zile”. Pana la urma ce vina am eu, consumatorul, ca operatorii Telekom nu stiu sa-si vanda produsele sau, si mai grav, incearca sa te traga pe sfoara in mod voit (daca se intampla asa e foarte urat)?

Daca mi-ar fi spus de la bun inceput ca “va facem oferta bla bla fara HBO Go”, as fi spuns “nu, multumesc, pa!”.

Leave a Reply

Your email address will not be published.